1 "MASKA ZORRO" 2 "OSACZENI" 3 "NAWIEDZONY" 4 "CHICAGO" 5 "TERMINAL" To wielka piątka! Wszystkie role zasługują na uwagę! Szkoda, że ZETA wyraxnie zwolniła tempo, a i kolejne filmy nie były już tak dobre... nawet "TRAFFIC".
i wciąż nic.
https://www.youtube.com/watch?v=HMDQn7C3x80